clear
  • WHIS Competition
  • WHIS Wireless
  • WHIS Original
  • WHIS Original Duo
  • WHIS Original Multi
  • WHIS Onderdelen
  • Klantenservice

    Op onze WHIS-apparaten geven wij een garantie van 2 jaar. Mocht je binnen de twee jaar een klacht hebben die onder de garantie valt, dan hoeven er geen onderzoekskosten en reparatiekosten betaald te worden. Let wel: de garantie geldt alleen voor de WHIS-apparaten en niet voor de accessoires (headsets, microfoons, opladers, etc.) en enkel wanneer het apparaat correct gebruikt is.
    WHIS geeft na het voltooien van de reparatie een garantie van 3 maanden op de reparatie. Deze garantietermijn gaat in op het moment van verzending van het product aan de klant. Wanneer binnen drie maanden na afgifte van het gerepareerde product de klachten terugkeren, doet WHIS een prijsopgave van de prijs voor een nieuwe reparatie. Bij dezelfde oorzaak van de klacht worden alleen de onderdelen die bij de vorige reparatie niet zijn vervangen in rekening gebracht. Indien blijkt dat de oorzaak van de klacht een andere is dan die bij de vorige reparatie, dan worden de kosten van de nieuwe reparatie aan de klant doorberekend.

    REPARATIE

    Is je WHIS kapot of heeft deze een technisch mankement? Dan wil je deze graag laten repareren. Ook wanneer je geen garantie meer hebt, kun je hem laten repareren. Onze reparateurs zijn speciaal opgeleid om je WHIS optimaal na te kijken en te repareren. Wanneer je je WHIS bij ons laat repareren, worden alle defecte onderdelen door originele WHIS-onderdelen vervangen.

    Wanneer je een WHIS naar ons retour stuurt ter reparatie en het blijkt dat deze niet aan de garantievoorwaarden voldoet of defect is door verkeerd gebruik, zullen wij reparatiekosten in rekening brengen. Onderstaand tref je een overzicht van de reparatiekosten. Indien wij geen reparatie kunnen uitvoeren daar het WHIS-apparaat dusdanig beschadigd is behouden wij het recht om onderzoekskosten in rekening te brengen.  Deze onderzoekskosten bedragen € 25,00 inclusief BTW en zullen moeten worden voldaan alvorens wij je WHIS naar jou kunnen retourneren. 

     

    je whis TER REPARATIE opsturen


    Wil jij je WHIS laten repareren door ons? Vul dan het reparatieformulier in en stuur de complete WHIS-set met het formulier naar ons op. Vermeld bij het invullen van het reparatieformulier duidelijk welke onderdelen defect zijn en/of welke problemen je ondervindt bij het gebruik.

    Zorg er bij verzending vervolgens voor dat je WHIS stevig in een doos wordt verpakt, zodat deze onderweg niet kan beschadigen. WHIS is niet aansprakelijk voor het door jou verzonden pakket en de inhoud. Jij als verzender bent zelf verantwoordelijk voor de verzending en eventuele beschadigingen of verlies tijdens het verzenden.

     

    REPARATIE prijslijst


    Hieronder vind je de prijzen van WHIS reparaties. Gaat het om een reparatie van het model Wireless? Neem dan contact op met onze klantenservice. 
    Getoonde prijzen zijn inclusief BTW, exclusief € 8,95 verzendkosten. Op alle reparaties zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.


     
    Hieronder vind je de prijzen van WHIS reparaties. Gaat het om een reparatie van het model Wireless? Neem dan contact op met ons contactcenter via repair@whis.nl
    Getoonde prijzen zijn inclusief BTW, exclusief € 8,95 verzendkosten. Op alle reparaties zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.


     
    Scherm reparatie € 40,00
    oplaadpunt reparatie € 20,00
    Accu vervangen p. stuk € 25,00
    Aan/uit knop herstellen € 30,00
    Stekker ingang reparatie € 30,00
    Vervanging clip achterkant € 25,00
     
       
       
       
       
       
    Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
    Let op! Niet alle producten zijn momenteel op voorraad. Als een product niet op voorraad is, staat het aangegeven in de productinformatie.